Monday, February 27, 2017

STOKED to be part of Odysseys Surf School team



Thank you!
Odysseys Surf School



 I AM SO EXCITED! 😍😍😍

After more than one year joining their CSR events about helping people and taking care of our environment, finally today I start a new journey with this an outstanding company - Odysseys Surf School.

They have accepted to join my journey to the podium this year (check my campaign here ) and in the future, we will be collaborating with a lot of fun events and surf sessions.

If you wonder what Odysseys Surf School is -

Odysseys Surf School is one of the BEST surf schools in Bali that provide surf lesson for beginners, intermediate and advanced level.

They guarantee you to stand up on the board for the FIRST time! 

Everyone knows that surfing is an extreme sports. Don’t worry, they get your back! 
Your lesson will be cover with an insurance and they have 5 lifeguards that will be standing at the beach and making sure your lesson will be running smoothly and safely.

As a pro surfer, I understand that learning the basic about surfing at the first time is very very important for your long run. 

Learn better and safer with this surf school.

Check out their website at www.odysseysurfschool.com and see their updates news on their Facebook and instagram.



*** Indonesian version ***



SAYA SANGAT SENANG!!! 😍😍😍

Setelah lebih dari satu tahun bergabung dengan acara sosial mereka mengenai membantu orang sekitar dan menjaga lingkungan kita, akhirnya hari ini saya memulai perjalanan baru dengan perusahaan yang luar biasa ini - Odysseys Surf School. 
Mereka telah menerima untuk bergabung di dalam perjalanan saya ke podium tahun ini (lihat kampanye saya di sini) dan di masa depan, kami akan bekerja sama dengan banyak peristiwa menyenangkan dan hal yang berhubungan dengan surfing. 

Jika kamu bertanya-tanya apa itu Odysseys Surf School - Odysseys Surf School adalah salah satu sekolah surfing terbaik di Bali yang menyediakan pelajaran surfing untuk pemula, menengah dan tingkat lanjutan. 
Mereka menjamin kamu dapat berdiri di atas papan untuk PERTAMA KALINYA!

Semua orang tahu bahwa surfing adalah olahraga ekstrim. Jangan khawatir, mereka menjamin keamanan kamu selama belajar surfing!
Selama pelajaran surfing mu, kamu dalam lindungan asuransi dan mereka memiliki lima penjaga pantai yang akan berdiri di pantai dan memastikan pelajaran kamu akan berjalan lancar dan aman. 

Sebagai peselancar professional, saya mengerti bahwa belajar mengenai dasar tentang surfing pada saat pertama kalinya akan sangat sangat penting untuk kemampuan surfing jangka panjangmu.


Belajar lebih baik dan lebih aman dengan sekolah surfing ini. Periksa situs website mereka di www.odysseysurfschool.com dan lihat berita terkini mereka di instagram dan Facebook mereka.


Brochure




No comments:

Post a Comment